Saturday 9 July 2011

PEMBARIS SAYA PATAH .

waa gitu .....




salam korang . . .
ape kene mengena nye dengan tajuk diatas nun ? *pikir sejenak .

haha . aku pergi sekolah jumaat haritu *waa gitu .
ingat taknak pergi sebab terasa penat lelah nye *eee semput .
aku pon bangun pada pukul 6.15 . tak kunci jam sebab bateri ncet kong *^^_
aku bangon teros mandi . *grrrr sejuk wa cakap lu
aku termenung sejenak dalam bilik air aku tu lama-lama . *tunggu air jadi panas 
dah siap mandi terus tekan suis lampu bilik *gelap gulita
aku pon pakai laa baju sekolaaaa . *waa kemasnye . haha
aku tengok jam kat dinding *jam rolex 
waa da pukul 6.30 . 

hati ninie : kene cepat nie nanti bas lalu .
ninie : alaa jalan jela kaki
hati ninie : tercabot lutut 

aku terus tempek bedak berjenama M.A.C kat muka aku nie *kot M.A.C
lepas tu pakai la tudung . 

hati ninie : macam nie pon dah cantik , tak payah nak make up macam nak p wayang opera .
ninie : betul , betuul , betul

lepas aku pon galas la beg sekolah yang dah uzur tu . 
beg pink pekat kotak-kotak *cantiiiiiiiiiiiiik
lepas tu aku cari stoking tak jumpa-jumpa .

hati ninie : mana nie nanti bas nak lalu dahhhh .
ninie : !@#$%^&*()

dah jumpa terus pakai kasot warrior baru beli , masih bau kedai *sepak takraw
aku tengok membe depan rumah aku tu dah turun ka belum . 
rupa2nya dia dah tunggu aku kat depan rumah. aku pon turun sambil pakai jam.
turun je bas dah lalu . *huuu lega tak yah tunggu dah .
aku pon duduk dlam bas. *ngantoknyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
aku pon terpikir sal semalam *hari usahawan muda kat sekolah

HARI USAHAWAN / 7.7.2011

waaa sonoknye hari usahawan + boringggggggg  *kah9 .
awal pagi aku dah datang kat sekolah sebab nak berniaga apa yang patot .
gerai kelas aku , gerai KPNKK / KOSMEB *gerai paling besaq . haha
kitorang jual ABC , baju sekolah , seluar sekolah, air kotak ,  roti pita , air , muffin , keychain sekolah , handkerchief sekolah , roti , buah , dan banyak lagi . kami orang pon adew buat pameran . pameran barangan tulen dan tidak tulen . *waa baru tahu nieh . 
alaa kupon ade soploh hinggit je . na makan ape dengan soploh hinggit ?
daa siap kemas kedAi . geng GBYC kami pon pusing satu komtar . *haha
waaa macam2 depa juai . *dadah pon ade wa cakap lu . kakakakakaak
lepasdah beli tu , dah beli nie . teringin nak masok rumah hantu ...
tapi depa kata macam nie :

GBYC OREN : tak payah laa . bilik seni tu dah la berhantu .
NINIE : mane ko taw ?
GBYC PINK : sebab aku nampak kat situ laa .
GBYC KUNING : a'a aku nampak dgn dia laa
NINIE : alaaaaaaaaaaaaaa :(
GBYC OREN : daah tak payah nak merajuk .
NINIE : ~!@#$%^&*()

p/s dialog die aku tak ingat sebenarnye . hahha

so aku pon habis kan kupon dengan main shoot2 bola .
walaweeh nampak senang jee . ader ke patot bagi mase 30 SECOND je . *kedekut .
nak tengok wayang tapi kupon dah habis so tak jadi laaa.

p/s malas laa nak cerite panjang2

ALAM NYATA 

sedar2 aku dah sampai sekolah . aku pon masuk sekolah dengan bismillah .
hari jumaat kitorang bace yasin sebab 100% pelajarnye melayu islam .

DIDALAMKELAS 

huhu letih laaa. aku tengok jadual mule2 subjek EKONOMI ASAS

p/s weee aku penat laa nak tulis nie . nanti laa aku sambong bye2. 

*hahaha bagi korang tensyen hahah . padan mukeerr !
*nk un9 fb