Sunday 19 June 2011

HARI NIE HARI AHAD PART 2

sambung ::::::::::

lepas aku halau justin bieber tu . aku terus teakde mood
tak gune punye justin , pegi spoilt aqpunye mood lak pagi2 nie *berkata dalam hati
dengan perasaan hampa . aku keluar kat depan rumah kot2 ada jejaka pujaan hatiku lintas
lepas 15 minit aku berdiri macam tiang letrik kat depan rumah , takde sape pon yang lalu .
lepas aku jejak je kaki at mosaic rumah ,
segala bas , lori , motor , kereta , sume lalu .
tak gune ! *grrrrrrr

aku masuk dalam bilik , kemas la bilik aku yang dah macam tongkang pecah uh !
kemas punye kemas punye kemas punye kemas
setengah jam daa habiss

hati ninie : waa cepat nye mase berlalu
ninie : daa wat keje pon macam kure2

aku cari ncet aku keliling satu bilik ,rugi p campak jaoh2 tadi

hati ninie : mana pulak aku letak tadi
ninie : bukan letak tapi campak
hati ninie : ahh mana2 jelah

aku keluar bilik ambik ncet adeq aku , aku kol no aq , tetibe aq pelik *boleh pulak

hati ninie : sejak bile kaler ringtone aku nei macam nie *maaf , kredit anda tidak mencukupi bla2222
p/s aku benci bila dengar tu
ninie : tak gune . takde kredit rupanye

aku ambik ncet abang aku pulak
dapat pon ! , aku cari laa dalam bilik tuu .

hati ninie : macam ada dengar lagu baby by justin bieber sayup2 jee
ninie : walaweh , jaoh gler aq campak . kat rumah jiran sebelah rupenye *nampak beno nipunyeee

aku pon ambik laa ncet aku 2 balik , pastu aku balik rumah
aku tengok jam . waaa jam daa pukul 2 . . .
ape laa aku nak wat lagi nei , nak berjoging panas la pulak , huhu ade idea x ??

aku yang tengah ketandusan idea nei pon pikir laa ape yang aku nak buat nei .pastu datang idea ! tengok cter hindu at tv2
haha time aku bukak tu , tengok macha tu tengah makan nasi lauk kari ayam
ayah die suruh macha tu makan hati ayam , tapi macha tuu x nak .
ayah macha tuu pon tibai die *kl gangster
aku cakap "ish3'' jela .
pastu  aku tukar pulak tengok nona , waa tunku zawiyah kawen laaaaa

e2 laa mak kepada jejaka idaman aku yang aku tunggu depan rumah pagi tadi
pastu , tengok2 mase mak dia nak naik pelamin . dia jalan dengan girl lain
*sedey sangat time nie . huhu aku teros tutup tv

hati ninie : sampai hati u adib
ninie : perasaan je lebih

bukak balik tv tengok nona balik . daa habis nona , tengok la cter lepas nona tuu
waa gitu *bes laa jugak .
tup2 aku tertidur . . .

kroh kroh kroh *tanpa dengkur

aku dengar bunyi azan baru aku bangun ,,
pastu ambik wuduk , mandi terus .
lepas tu sembahyang
lepas sembahyang bukak tv balik , yang jadi tanda nama nye ialah , sape yang tutup tv ??
abang dengan adeq p tangkap harimauuu
haa sudaaa , *pedulikan lah
tengok karton spongebob pukul 5 tuu sambil un9
"hahahahahahahahhahahahahahaha" *gelak sorang2
pastu dah abes spongebob , bukak la blog nei lepas fb aq off9
pastu aku tulis la panjang2 blog nie sebab rasenye takde sape nak bace puun -_- *sedey

aku nak ramal ape aku buat lepas aku daa post yang nei

lepas aku tutup blog , aku siap sikit , pegi lepak
lepas aku tutup pintu ade jejaka sape aku

jejaka : hai ninie , u na p mane ?
ninie : u lagi , u lagi *justin bieber
jejaka : i mintak maaf . * mata merah
ninie : for ??
jejaka : sebab tipu u .
ninie : tipu ape ?
jejaka : i dah ade girlfie lain at us nun
ninie : ader aku kesah *sambil libas rambut
jejaka : u nei , tak sedey ke ?
ninie : tak and never ! *jual mahal
jejaka : blah la lu
ninie : !@#$%^&*(

pastu jejaka idaman i datang

idaman : i'm sorry sayang
ninie : no ! u lukekan hati i
idaman : please !!!
ninie : tidak .i say no .no lah
idaman : betul u x na i dah ?
ninie : yes ! *saje je nak suruh die pujuk
idaman : ok bye
ninie :!@#$%^&*()

tetibe jejaka datang

jejaka : padan muka hang
ninie :!@#$%^&*()