Tuesday 21 June 2011

SEJUTA IMPIAN LAH !!


hai . salam satu malaysia buat semua yang baca *kot laa kalau ada yang baca .
waaa penah tengok tak logo kat atas tu ? SEJUTA IMPIAN
mesti penah kan alaa realiti show at tv 3 nun kalau korang tak tengok 2 mesti *tv3 siaran tak dapat la tu . haha
waaa aku cuma nak share dengan korang sume alangkah bahagia nya kalau dapat masuk show tu
and aku jadi salah satu peserta nya . haaha
*nie blog aku ok

apa nak buat nye ?? jap nak pikir .

aku masuk laa nanti kat pentas tu , and aku pun perkenalkan lah diri aku

ninie : assalamualaikum semua
orang ramai : wooooo *suara sorakan
ninie : cool semua cool babe .
judges : *pandangan tajam
ninie : ^-^ name saya ninie , umur saya baru 17 tahun tapi tak cukup lagi , saya duduk dekat malaysia bahagian perak , makanan kegemaran saya char keow Teow , minuman kegemaran saya milo ais .
judges : *waaa melampau la tu .
ninie : saya datang kat sini sebab nak buat perniagaan secara besar-besaran dekat tempat saya
judges 1 : perniagaan apa tu ?
ninie : perniagaan kilang roti
judges 2 : roti yang macam mana tu ?
ninie : roti tamannia *hahah
judges 3 : apa kah kebaikan nya ?
ninie : dapat memberikan kebaikan kepada penduduk dikawasan perumahan saya serta dapat memajukan lagi kawasan perumahan saya dan dapat menaikkan nama anak malaysia dalam industi perniagaan diseluruh dunia . ini jikalau hanya akan terjadi jika pihak tuan memberikan pinjaman kepada saya .
judges 1 : ok .berapa u nak ?
ninie : 50,000 ribu ringgit malaysia
judges 2 : kenapa tak mintak sejuta je ?
ninie :kalau boleh ? *haha
judges semua : !@#$%^&*(
ninie. cepat la i takde masa nie
judges 1 : ok bagi kitorang bincang dulu
ninie : ok2 cepat sikit . i ada meeting lagi nie *sambil tengok jam
judges semua: @#$%^

setelah sepuluh minit . . . .. . . . . . . . . .

judges 2 : ok u lulus pinjaman
ninie : OMG !
judges 1 : ok u blah skunk . i hate u
ninie : ader aku taw ? *sambil libas rambut .

lepas tu aku dapat la duit tu
hahahhahaha *gelak jahat

nuh ! kene kelentong je .
aku nak duet nei sebab nak joli katak with friendss je dy tak taw .
hahahhaha *gelak jahat

aku belila segala harta benda yang aku nak tuh  ! *orang kaya an ?
mula2 aku beli kereta MYVi . *waaa gitu
alaa yang MYVi *lagi best wooooo'oo lagi best wooo'ooo

aku beli rumah sebijik dekat atas bukit nun 
*yang orang kaya duduk tuh hahah tak berdiri
walaweeeh dapat pulak sebelah jejaka nie *justin bieber
alamak ! selalu la dia kacau aku nanti . huhuhu

jejaka : eh2 ! u la . ade jodoh .
ninie : *grrrr
jejaka : blah la lu
ninie : !@#$%^&*

pastu aku beli handset baru gituuu . segala hancet aku beli . *blackberry , purpleberry and strawberry
waaa joli sakan laaa .

pastu selepas seminggu
dekat rumah aku yang mewah tuu *waaa gitu
judges2 sejuta impian datang nak tengok roti tamannia aku tuuu .

judges : mane kilang u ?
ninie : kilang i dah bankrup dan dirobohkan *muka berpeluh2 .
judges : hah ? cepat btul daa bankrup tapi sume nie u dapat mane ?
ninie : kilang i bukak seminggu je . dalam masa seminggu tu i dapat 1m u .
judges : so kenapa tutup pulak ?
ninie : sebab kat situ nak buat padang bola *haha
judges : mana tempat nye ?
ninie : jouh nun di u.s sana *nampak beno nipunyeee ,
judges : waaaaaa gituu /
ninie : so ?
judges : i simpati kat u
ninie : ok dah biase laaa
judges : *menangis
ninie : *walaweeeh .

haha cerita nie hanya rekaan semata2 dan tidak ada kene mengena dengan yang hidup ataw pun yang sudah innalilah .
p/s : aku baik dan tidak aku buat mcam tu lah u al